Връщане на продукт

Съгласно чл. 50 и сл. от Закона за защита на потребителите, клиентите-потребители имат право, без да дължат обезщетение или неустойка и без да  посочват причина, да се откажат от сключения договор от разстояние в срок от 14 дни, считано от датата на получаване на стоката от потребителя. За да  упражни правото си на отказ клиентът-потребител следва да информира търговеца за решението си преди изтичането на срока по чл. 50 от ЗЗП като  попълни онлайн формуляр за връщане или като заяви недвусмислено по друг начин решението си да се откаже от договора в същия срок. Когато потребителят упражни правото си на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, потребителят трябва да изпрати или предаде стоките обратно на търговеца или на упълномощено от него лице без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил на търговеца за решението си да се откаже от договора. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на търговеца преди изтичането на 14-дневния срок.  Потребителят е длъжен да съхранява получените от доставчика стоки - тяхното качество и ненарушена цялост. Когато потребителят е упражнил правото си на отказ от договора от разстояние, търговецът възстановява всички суми, получени от потребителя, включително разходите за доставка, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора. НAPPY PAWS може да задържи плащането на сумите на потребителя, докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано. Потребителят носи отговорност  за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.

Разходите за връщане на стоките се заплащат от потребителя. НAPPY PAWS няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от търговеца.

Рекламация

Напомняме ви, че съответствието на стоката с договора за продажба е законово гарантирано.  При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба.  Транспортните разходи в този случай са за наша сметка, ако използвате куриерската фирма, с която сте получили пратката. Рекламация можете да предявявате след получаване на стоката, като се сържете са нас.